Sabtu, 22 Mei 2010

berhati2

cuai pada ejaan dan pengaturan ayat. karangan aku jadi tidak indah dan menyebab kan aku malu sendiri membaca nye.

ini semua harus di perbetulkan sebelum ia menjadi kebiasaan yg terlampau. kesilapan2 begini adalah nampak enteng. Tetapi dari kaca mata pembaca yang lain ia adalah perkara serius.

aku cuba dengan sedaya upaya membetulkan diri di setiap masa-masa yg aku lalui. sememang sentiasa berazam agar saat ini lebih baik dari waktu-waktu yang lepas.

setelah sekian lama tidak melihat semula blog ini dan akhir ini aku carinya juga. aku sayang untuk memadam nya. walau ia kadang2 menggambar kan sifat burok aku. tapi ini lah yang aku lalui. kalau kita tidak memandang kebelakang kita tak akan nampak jalan yang lebih jelas dihadapan kita.

berubah lah demi ilmu dan keajaiban dunia.

Tiada ulasan: