Selasa, 23 Mei 2017

BERUSAHA DAN TERUS BERUSAHA,

Aku mencari ilmu tentang kehidupan yang betul.
Masih lagi tiada arah yang betul.
Tidak akan mundur akan aku usaha kan.
Walau pun mesti menukar cara hidup.

Satu satu akan aku atur.
Akan aku cuba untuk menyusunnya.

Akal masih tidak sampai.
Berusaha dan meminta kepada Allah agar di beri petunjuk.

Masih dalam proses mencari ilmu.


Aku sudah tua dan tiadak akan mundur dalam segalanya.































































































































































































































































































































































Tiada ulasan: