Ahad, 24 April 2016

LapTop

Hari jumaat(22.4.2016) aku haft day kerana ubat insulin kau sudah habis. Selepas ambil ubat di Pusat kesiahatan Telok aku ke IOI City Mall bawa cucu, menantu, isteri dan anak lelaki. Anak bungsu aku hendak mencari tali guitar nya. Tetapi malang nya dalam shopping komplek yg begitu besar tiada kedai muzik.

Aku pun memang  bercita-cita utk membeli sebuah laptop kerana Pc aku sukar utk membaca dan menulis blog ini kerana tulisnya agak kabur mungkin mata kau sudah tidak sesuai lagi utk memandang pc besar. Dengan nekad aku membeli kerana duit ada sedikit lebihan.

Walau pun aku sentiasa berhatidalam sebarang pembelian tetapi dalam komputer dan buku kekadang aku hilang perhitungan.

Harapan kau semoga barang-barang yang aku beli nimendapat munafaat pada diri ku dengan berlipat ganda.

Hidup ini mesti lah sentiasa belajar utk lebih dekat lagi pada tuhan yang maha pencipta. Semoga ia di berkati oleh Allah azzawajala.
main sign aje.





Untuk memunafaat kanlaptop ini aku akan  banyak membaca di internet dan menulis blog dengan seberapa banyak yang boleh walaupun ia tidak sebaik tulisan orang yang pakar dalam hal karang mengarang ini.

Tiada ulasan: